Welcome to my Blog[: Pictures, Images and Photos

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 18 April 2011

my first love....

hye korang sume,

aku n anis,anis is the first love in my heart.aku ann slalu ingat tiap mlm,siang,subuh ketike blaja pon aku ingat die....aku sgt mencintai dirinye...aku x kasik sesape msok dalam hati die selain aku...walau pon die gedix....die la orang pertama yang mencintai aku sepenoh ati die.....tiap kali aku berjumpe ngan die aku terase bahagie disampingnye...aku tahu aku bkan terbaek untoknye tapi aku cube menjadik yang terbaek untuknye....aku ingin percintaan ini menjadik kenyataan....slame ni aku mencarik cinta sejati akhirnye bertemu jua aku ngan sidie....aku ingin die setia pade aku.....setiap kali die on facebook aku terase gembire rse cam nak jerit je....tpi skang die jarang on fb coz x dek duit...ishh  ishh....aku nak korang yang bce nota ni doa kan kiteorang berjaye dan bahgie bersme..slamenye........bye..."love anis for ever and ever"

No comments:

Post a Comment

huhuhu like,like,like...

The HiBrid Crew

LOADING...

PelAwAt BloG Ini